Toamna asta se poarta zapada :)

Salutare, dragilor!
Am revenit cu o postare, dupa toata nebunia cu cazarea si bagaje peste bagaje :) Am sa ma intorc curand la programul obisnuit, cu accesorii noi si postari mai dese.  
Zilele acestea am fost prinsa cu impachetat -despachetat, ca doar am schimbat din nou domiciliul :)) Din aceasta cauza nu am reusit sa ma pun pe treaba, pe lucrat accesorii noi. Desi vremea a fost atat de "draguta" sa ma lase sa muncesc, am considerat ca e nevoie de o mica pauza inainte de toate. Asa ca mi-am ocupat timpul cu seriale (CSI-Miami - doar unul din muuuulte altele) vizionate sub patura si cu o cana de ceai alaturi, sa imi tina si mai bine de cald.
Poate nu stiati ca desi au anuntat ploi cam in toate regiunile, astazi la Brasov a venit iarna si nu toamna :) Ne-a pacalit cu o scurta lapovita, dar apoi a avut grija sa ne ofere muuuulta zapada. In imaginile de mai jos nu se observa prea bine, fiind doar inceputul :))
Promit solemn sa ma apuc de treaba si sa revin cat mai curand cu accesorii noi pentru voi :)
Pana atunci, va pupacesc si va trimit cate un fulg de zapada, ca la mine e prea multa :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu